Du är söt som en socker skål, men ibland är du sur som ett surkål

Nu är jag tillbaka efter en körning med körskolan och det va så underbart! Åh, så nära jag är kortet. Jag känner det verkligen på mig att det blir mitt snart.. Gick upp vid 7 och bara mös framför datan innan det va dags att dra ut i det kalla vinter vädret. Inte så frestande att dra ut när man ser snön yra runt -.- Jag tog mig iaf fram i tid till körskolan och sen är jag nöjd.
Alla mina körlektioner är snart uppbokade, det fattas bara en och den finns det ingen tid för.. Så på den fronten ser det mörkt ut :/ dom lovade mig att om ingen elev avbokade så skulle dom se till att någon blev avbokad eller flyttat. Så, vad händer idag?
Min skrutt kommer in lite senare, åh va jag har saknat henne! Har inte riktigt kommit på vad vi ska hitta på, är inte så sugen på att vara ute. När man är med henne så händer det alltid något, så jag är inte rädd att vi inte ska ha något att göra.
Imorgon då?! Vad händer.. Som det ser ut nu så är det dött.. Fast jag är ju en sån människa som knappt kan ligga hemma och bara kolla på tv och mysa. Jag är nästan allergisk emot det. Så imorgon kanske man måste tvinga sig själv att ligga hemma, för om jag känner alla rätt så händer det ändå inte så mycket..
Ikväll så ska jag ut och köra lite med mamma bestämde vi alldeles nyss, måste träna lite på några saker och det är väl bra att göra det nu när det är färskt i huvudet annars finns det en risk att glömma bort det, haha!
Har stora funderingar på att hoppa in i duschen.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Isabella

Tjo tjo:)

händer??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback