GOTT NYTT ÅR!

Dra mig baklänges och lite till.. Jag kan verkligen inte sova, fast jag är hur trött som hellst. Funderar på att kolla på en film, men då kommer jag bara somna i soffan och sen vakna upp när jonathan drar och inte kunna somna om :/
Så, nu är allt packat och klart inför imorgon! Det är bara att ställa in allt i bilen och sen drar vi. Jonathan jobbar halva dagen imorgon och grabbhalvorna och emma är inne till 1300, så jag hoppas verkligen att vi drar innan 1400.. All packing tar upp en stor del av golvet här jag sitter, känner mig som en intryckt gammal anka eller något. Men mysigt är det iaf! Listan är lång på vad alla vill göra, se och hur vi ska fira nyår.
Idag som jag skrev tidigare så drog jag jimmy och challe båten över till åland fram och tillbaka för att inhandla alkohol. Åh fy! Det är första och sista gången jag åker när det är vinter ute, så grymt äckligt det va att åka. Maten hann nästan vända sig dirket och jag gick in i allt och alla kändes det som, billig fylla kanske?! Men alkoholen fick vi med oss i land utan problem. Så hej och hå jämtland, here we come!

Ingen aning om jag kommer ha tillgång till dator någonstans, men annars så skriver jag en rad här när jag kommer tillbaka till hålan. Jag är helt 100 på att jag kommer hem på söndag igen!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback