Hal som en tvål,

Jajamensan, idag är jag uppe med tuppen! Vaknade innan klockan ens hade ringt, helt otroligt. Snart kommer challe och jimmy och hämtar mig, vi ska åka ålandsbåten idag och ladda upp inför nyår.
Juste, nyår ja?! Vad händer? Jag, jonathan, emma och grabbhalvorna ska åka till jämtland ett par dagar, åh det ska bli så skönt! Vi åker redan imorgon och kommer hem på söndag. Vi har planerat att fira nyår i både sverige och i norge, men det vet man inte hur det blir med den saken. Jag älskar´t att få vara där, det är så fint! Men fy vad kallat det är där uppe säkert, det är bara att ta med sig hur varma kläder som hellst hahha.
Men nu måste jag kila, grabbarna kommer nu. Jag återkommer!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback