Hej mitt vinterland!

Fyfasiken vilket väder det är ute, men det är jätte mysigt! Hoppas det stannar över julen, vill inte ha en grön jul igen -.- jag är så hungrig och jag vill inte ut och gå i detta väder. Jag kommer halka och slå ihjäl mig eller nått. I stora huset hos jonathan finns det inte så mycket, har redan varit där och tjuv kikat.. Efter mamma har slutat jobba ska jag ut och köra med henne va det tänkt. Jag är rädd ja!
På lördag drar jag och jonathan in till sthlm och kollar på Buddy Holly och efter showen blir det att äta gott och sen bara mysa. När vi väl är inne i stan är jag lite sugen på att dra på krogen och kolla läget, det lär ju vara grymt mer drag där inne. Men på fredag kanske jag och jontahan ska dra till uppsala och gå på biltema och Ikea. Så min helg är så gott som planerad, eller efter det som jag har planerat lär jag hitta på något skojjigt.
Åh nej, snart är det nyår?! Vad händer?
Jag är iallafall glad över att jag har min juldagen planerad. Det kommer bli grymt kul. Hörde idag att typ alla ska ut, WOHO hur kul kommer inte det bli då?! SHIT, va jag är glad nu.. Men sen när jag kollar ut, då suckar man bara och sätter sig här igen..



Ikväll är jag sugen på att hitta på något roligt. Men då är frågan, vad?
Vädret tillåter inte så mycket och mina vänner hoppar inte ur bilarna, dom bara gasar mer och ser glada ut. Dom som har väntat så länge på snön.
Men nu tänkte jag kila vidare på internet.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - mamma i februari

hah jaha! den ser vit ut iallafall. mycket blekt eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback