I want your love

Igår blev det en natt hemma i min stuga med jonathan, ganska mysigt faktiskt. Ställde klockan precis innan jag gick och la mig, ja va händer när alarmet gick igång? Jo jag stängde av det eller rättare sagt jag tryckte så det skulle återkomma typ 5gånger?!?!?!? Men jag kommer bara ihåg den första gången och sen ringde mamma och då skulle jag bara ligga tills alarmet ringde igen men då vaknade jag 15min innan vi skulle åka. Så fort upp och klädde på mig och sen sprang jag in och kastade i mig två mackor och sen iväg. Vi va tvugna att åka lite tidagare för min mamma har köpt nya vinterdäck och för att dobbarna eller va nu dom heter ska sitta längre och däcken ska hålla så länge som mäjligt ska man köra högst 70km/timmen dom första 50milen. Jag fick då turen att köra in till skolan, så slapp mamma skämmas, haha.
Jag kan inte dirket klaga på skoldagen iallafall, första lektionen va slapp ocn andra lika så. Gick ifrån tidigare för vi elevambassadörer skulle på lunch med rektorn och några lärare. vart raDär blev vi sittandes två timmar ungefär och sen begav vi oss till skolan igen och där var det film, men filmen va slut precis när vi kom så det rast istället. Sista lektionen läste vi bara en bok och svarade på ett par frågaor, så jag är nöjd!
Snart blir det uppsättning av adventsljusstakar och sen hem till mig så man får i sig lite middag.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback