Jag behöver en käpp för du gör mig knäsvag. Låt mig gissa, du vill fiska? Jag kan bjuda på en tripp till Ibiza

Gråten är inte alls långt ifrån, kämpar hela tiden för att försöka dölja det men tyvärr går det inte så bra. Julen känns som ett skämt just nu, jag orkar verkligen inte. Mitt leende är ett fejk, jag gråter inombords. Mitt liv är som en saga utan lyckligt slut. Det där lyckliga slutet rev någon ut.


Goderafton, förlåt jag vet att ni kanske inte vill läsa om mitt värdelösa liv. Men nu blir det tyvärr så, jag har inget annat att skriva om just nu. Det är det som tar mest plats i hjärnan.
Just nu sitter jag och väntar på jonathan som ska komma hem ifrån sin bror och sen drar vi ner på stan och handlar julkappar. Tyvärr går det inte så fort för mig, då jag har skadat mitt knä och fot pga av olika anledningar -.- Efter julkappsinhandligen åker bilen ut till mig och där blir det bakning och städning då det inte lyckades igår så bra.
FAAA-AN så ont jag har i mitt ben, stört! Det äckligaste är att det känns som om det blöder, men jaghar kollat det finns inget sår på knät :o skumt!
Så om de inte blir bättre innan juldagen, då juldagen är om 2dagar, vet jag inte vad jag ska ta vägen. Jag har längtat så efter att gå ut på krogen.
Nu känner jag att jag måste vila mitt ben. Hej så länge!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback