Men åh nej, jag vet inte hur jag ska göra utan den där brusanvisningen.. Nej, jag menade bruksanvisningen!

Klockan är typ hur mycket som hellst och här sitter lilla jag och är vaken?! Det är inte okej..
Ska upp tidigt imorgon, mamma frågade om jag ville följa med på julmarknad. Självklart blev svaret, det är mysigt att gå där och bara kolla. Ska även lura av mamma lite pengar så vi kan handla en ny BH och ett par skor.
Min kväll har väl sett ut ungefär såhär; suttit i en bil till barkaby, åkte fel, vände, kom till barkaby. Pratade lite med folk, åkte till donken för att kissa, bill skulle prata med vänner. Jag och emma satte oss vid ett eget bort och skrattade åt tok bobbo som skrev massa tokiga saker i smsen, haha. Sen åkte vi till Max för att inhandla oss en hallonpaj i var och sen tillbaka till hålan norrtälje igen. Sen var det väl inte så mycket mer som har hänt.
Min käre lille jonathan ligger helt däckad som en säl i sängen, där av att jag inte kan sova. HAN SNARKAR! Plus att han är jätte full. Ska tilläga att det va EPA TRÄFF(?!) vi va på i barkaby..

Och ja! Jag är rätt så sugen på att ändra min blogg lite, men mina idéer är helt tomma. Så, den får se ut såhär ett tag till tills jag har kommit på hur jag ska göra. Kanske ta bort den? haha

Ska lägga mig ner på sofflocket och glo tven ett tag.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback