Min pappa fyller år idag, grattis!

Så var det söndag igen, men den här är en bra söndag. För imorgon är det ingen skola så jag kan sova ut... ELLER?! Nej, för jag har körlektion vid 9 på morgonen.. Menmen..
Igår åkte jag och jonthan som sagt in till sthlm och kollade på buddy holly, det va as bra! Efter det gick vi och åt på pizza hut sen blev det att röra sig hemåt igen. Inte så lång visit inne i stan, det gjorde inget för det va snökaos där inne. När vi kom in till norrtälje igen åkte vi och plockade upp johanna och sen begav vi oss hem till jonathan. Här sminkade jag mig och sen drog jag och johanna vidare och skulle möta bill och stefan. Där öppnades den första cidern och sen blev det bara mer och mer. Som tur va var att jag vart inte ens jätte full!
Vid 2 tiden körde jonathan hem mig, så inatt fick jag sova själv. Trodde jag aldrig skulle somna, men det kunde jag, WOHO!
Imorse vaknade jag av att det va skottlossning, dåligt rädd jag vart. Men som tur va det bara tven, jag hade somnat med den på. Smsade jontahan och kollade vad han gjorde så kom han ut och hämtade mig så åkte vi och städade bilen, så nu ser man att den är vit hahahahaahah.
Nu skriker han på mig att jag ska komma ut, återkommer!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback