prästens lilla kråka skulle ut och åka

Nu är jag tillbaka efter en tur på stan med alla andra människor, fy vad mycket folk. Som tur visste mamma redan vad hon skulle ha så det va bara att gå in i dom affärerna. Jag fick inte med mig det jag ville hem, men jag fick med mig munkar, godis och en julklapp till mig ifrån mamma men den får jag se på julafton, haha. Jag är så lycklig nu att alla mina julklappar är klara! Det kan inte bli bättre, efter allt man sett idag på stan. Hur folk stressar och verkligen ska ha den saken dom ser. Nej, jag ska ha en eloge! Eller, nej jag har en julklapp kvar men den är till jonathan.
Nästa helg tror jag att det va, då ska jag och jonathan till Stockholm. Vi ska kolla på Buddy Holly. Har inte riktigt så stor koll på vad det egentligen är, men den verkar bra. Innan showen börjar ska vi gå runt på stan och bara mysa. Kanske får med mig något hem (a). Alltid lika kul.
Nu finns det väl inte så mycket att skriva om, kanske kommer mer ikväll. Men nu måste jag springa ut, mitt legg och pengar kommer nu!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback