Stamp on the ground

Jag ska börja med att skriva att jag inte mår bra... Har lyckats dra på mig något virus så jag knappt orkar skriva på tangenterna.. Orkar knappt hålla min egna mobil?!
Juste, mobil. Den blev tyvärr inte såld, så om någon är sugen så säg till bara! Det är en C905 svart olåst.
Idag har jag följt med jonathan till djursjukhuset med ena deras hund som skulle operera in nytt korsband i bakbenet, väl inne på oreationen så såg dom att minisken var sönder så det lagades samtidigt!
Så nu i några veckor lär man se en liten hund med en stoor strut på huvudet springa omkring hemma hos jonathan. Sen har jag inte gjort så mycket, jag orkade verkligen inte gå till skolan min kropp säger verkligen ifrån. Jag har ingen ork, öronen trycker och jag hostar tills jag nästan spyr -.-
Om en sisådär timme blir det mys middag med jonathan och emma, ingen aning om vart än. Det får vi se. Ikväll har jag lovat mamma att skriva en önskelista och städa mitt rum, får se om jag ens kan det. Har så svårt att böja mig ner eller hålla i tunga saker. Aja, livet är hårt ibland!

Imorgon får jag verkligen se om skolan lockar, jag vill verkligen dit. Det var ungefär 3 veckor sen man såg alla i klassen. Kroppen i sin vanliga tur strejkar!
Sims är min bästa vän just nu om dagarna, det är så super kul! Jag lever verkligen det livet jag vill leva in real på spelet. Huset är så stort så att ett helt land kan nästan bo i huset, nej haha nu överdrev jag visst. Men ah, stort är det iaf.. Haha, nu kliar det i fingrarna. Nu blir det sims.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback