Ta en klunk av denna, så lovar jag att allt blir bättre..

Usch vad jag hatar att vara i min egna kropp just nu. Det är ingen som vill byta för några dagar?
Har inte sovit någontilng alls i natt, har hostat så jag spytt nästan och för varje gång jag hostar så känns huvudet som att det ska sprängas.. Så imorgon blir jag hemma också, jag vill verkligen till skolan. Men nej, jag ska verkligen bli frisk innan jag ställer mina fötter där.
Jag måste verkligen till doktorn och få lite kukelimuck medicin, jag tänker inte gå såhär nästa vecka också..
Oj, sims skriker efter mig. haha

Peace!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

vilket the simsfreak du har blitt haha ;P <3

Postat av: sofie

Postat av: sofie

Ja! :) det finns ju typ inget annat att göra om dagarna :p -.- ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback