Var e vargen, var e vargen?

En ny vecka, nya tag, WOHO! Här sitter jag precis hemkommen till jonathan efter en lång natt utan ingen sömn alls nästan pga olika saker. Jag bestämde mig att jag ville sova själv för att det är snökaos ute och jonathan va tvungen att dra mycket tidigare om han skulle sova hos mig för han ska hämta upp en kille som ska åka med honom till jobbet, men det va tydligen fel! ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Men nu hoppas jag att det är bättre, det lät så på honom iaf. Det är han själv som har sagt innan att jag måste vänja mig att sova själv och nu när jag tänkte och gjorde blev det sura miner, men jag tog det med en nypa salt och tog mig i kragen och sov själv. Vaknade upp inatt av att det bankade som fan i min vägg som tur va det bara snön som hasade ner från taket, huh. Här sitter jag nu och lyssnar på massa låtar som reflekterar tillbaka till tiden när jag va med anton och emma hela tiden. Men nu, nu kommer det aldrig mer bli så :/ men jag har ju emma ändå. Hon är ju min och ingen annans. Ingen pippifnask utan emmaskrutt <3 hehe.
Jag börhar få panik, jag har inte kommit på någon julklapp till jonathan :o ?! Eller, jag har en och den vet han om men det kommer nog inte bli så med tanke på att han ska jobba mellan jul och nyår. Jag kommer nog på något tillslut, kan råd fråga min käre mor om den saken.
Snart är det dags igen för en körlektion, då har jag lilla uppkörningen. Jag är faktiskt nervös. Jag gillar inte alls att köra när det är snö och skit ute, men man måste tyvärr vänja sig med det, hah.
Så nu tänkte jag kika vidare på datan innan det är dags för mig att dra mig ut i kylan igen.
Återkommer!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback