vi ser det snöar, vi ser det snöar. det var väl roligt, hurra!

Hej bloggen!
Jag är hur seg som hellst efter igår, vet inte varför men saken är den att jag fick inte sova ut imorse plus att fick stressa jätte jätte mycket igår med bilarna till lucia cruising.. Jag hade väl hoppats på att det va lite roligare eller att polisen inte stoppade allt och alla, det blev en snabb visit till sthlm. Det tog destolängre tid hem till norrtälje, i varenda rondell på hem vägen va det minst 2 varv i. Tog me mig kameran men den låg mest i bilen när vi stog stilla, så typ inga bilder blev det. När vi kom in till norrtälje igen så drog jag hem till mig med jonathan och sov, vaknade upp av att jonathan väckte mig och sa att jag hade fått sms -.- hahahaha!
Idag blir det inte många knop, seg dag. Bilderna måste in på datorn från igår, dom som blev. Så bilder kommer från igår här också.
Imorgon är det måndag, det vill säga en ny vecka med stora förväntningar och glada miner. Det är nämligen så att jag slutar skolan eller går på lov på torsdag :] Det ska bli riktigt skönt med lite lov, känner verkligen att jag behöver det. Men sen är det inte långt kvar tills man går ut skolan och har ett riktigt jobb istället för praktik.
Nu till facebook,

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback