Inte en gång till?!

Inget har hänt idag, det enda jag har tillbringat min tid till är att kolla på tv,äta, vara me jonte och sen badat. Så nu hoppas jag skarpt på att det händer mer imorgon! Jag orkar verkligen inte göra något alls en dag till, jorden går under då :o?! Till det seriösa nu, så vill jag verkligen hitta på något. Planerna lyser till att det blir åland med morgonbåten, äta middag och sen vette fan ?! Det återstå att se imorgon.. Idag är det för övrigt älmstanatta här i krokarna, skulle dit MEN planerna ändrades ganska fort om herr pojkvän får välja ( : Kvällen blev ändå lyckad, men tråkig lite här och där. Sånt får man leva med vissa dagar. Så hejsvejs, ska kolla på film nu med älsklingen <3 puss

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

kom och mys på krogen med mig då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback