Äter du upp mig, hämtar jag mina brorsor.

Jag är verkligen nöjd med mitt byte på inriktning! Helt underbart, jag bara njuter när jag tänker på det & arbetsplatsen är guld värd! Inte bara för att det är min pappas arbets plats, utan det folket som jobbar där är klockrena :). Idag är det redan torsdag, hallå vart tog hela veckan vägen :o?! haha. Ja i helgen lär det blir favorit i repris, men snart kan man inte kalla det repris utan vana,haha.. Kanske jag ska ha min faders hund också..
Sitter och kollar runt lite på youtube, har hittat en super skön låt, http://www.youtube.com/watch?v=agE5NCcSumc , inget jag kan rekommendera om man inte gillar R´nB.
Nej nu ska jag kolla på tv, puss




Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback