Broken strings

http://www.youtube.com/watch?v=IJzJe8VW3ys

Så nu har jag försökt och skrivit här, men båda gångerna har det förstörts av något. Första gången gick en säkring och den andra va precis nu, jag råkade trycka på bakåt knappen! suck, va less jag blir. Hade skrivit ett ganska långt inlägg från gårdagen och från idag.
Men kan lägga upp bilder ifrån dagens jobb, det talar för sig själv!
Gårdagen var skön. Jobbade, åt & sen upp till Ip med min kära älskling och kollade på Indoor Ice Racing. Otroligt kul och kolla på. Min fars hund var också me, det är den första och kanske till och med den sista hunden jag vet som vill in på isbanan och jaga fordna som körde. Jag som människa tyckte det lät mycket ibland, tänk då en hund ;o som hör 10gånger bättre än oss.. På Ip träffade vi på Henke, Jimmy & Björn. Lite senare kom Lisa & Jennifer. Efter drog vi till donken och tjocka oss med Björn, Henke & Jimmy.

puss




Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback