Jag vet hur smart du kan vara, så sluta spela dumhuvud.

Lördag! Så skönt, igår fredag gick det hårt till.. Ett tag in på kvällen började jag undra om jag verkligen är tillsammans med Jonathan och inte Johanna ;o. Kvällens timmar gick segt i början men till slut rann tiden iväg och sen var det bara att gå och lägga sig. Det är samma gamla folk här nästan varje gång, men det gör inget för ingen tröttnar på det , det är mer som om att vi vet hur våra "rutiner" är på helgen då. När alla kommer så vet dom att han sitter där, hon säger så, han ska alltid spilla ut saker, mm, haha.

Idag kom jag på att det är exakt 1 månad idag tills jag blir självaste 18år och det är nästan exakt 2 månader kvar tills jag ska köra upp ;o! haha,

Kvällens planer är och vara med min kära vänn Blomm, sen har jag ingen aning om vad vi ska göra eller med vilka :p.




Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Häjj! Hittade hit via Jonte, så jag var så fräck att ja ordnade en länk hit på min blogg?! :-O Fan va gött att du ska köra upp om två månader redan!? Ja håller tummarna! Ha det gott! Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback