måndag

Oh, det pirrar i hela kroppen nu när jag sitter och tänker tillbaka på hela året som har gått med min plutt <3. I helgen är det alltså 1år mellan oss, usch så fort det har gått. Känns precis som om det var förra veckan han och jag blev tillsammans. På självaste års dagen fyller charlie år,22 mars, det är alltså min pojkes bästaste bästa vänn :p det kanske inte allt är så roligt, men det var inte riktigt planerat att allt detta skulle hända just denna dag.
Idag, var det då skola för mig, inge praktik. Skolan sög, inget gjort! Jag skulle byta klass nu när vi 2:or gick in i skolan igen, men nej... Den lärare som hjälpte mig med allt detta, ja han går och bryter benet och ska vara borta i 6 veckor ;o. FAN! Jag som inte ens vill gå kvar på den här inriktningen längre. Bara för det så har vi nu måleri engelska som tema i skolan, hur kul är det då på en skala? Jag som inte är till 50% intresserad av måleri längre ska behöva läsa alla redskap och grejjer på engelska.. Ja livet är inte så roligt ibland!
hej och hå, ska kila till min älskling nu. ses, puss


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback