RYG

Nu börjar min födelsedag närma sig, nu är det bara 7 dagar kvar! Wiho..

Tävlingen närmar sig också, tyvärr så har den hästen jag ska tävla skadat ryggen, så jag får se hur det blir nu. Tur att jossan är så underbar och har fler hästar som jag kan tävla på. Det är värre för min lillebror som också skulle tävla, han är skakis när han rider Kick it! Så vi får se hur det där löser sig! Så nu över till min körning, den går super! Hon som jag kör med sa igår "vi kan tabort 2 körlektioner, om vi behöver dom igen tar vi dom i slutet" det känns rätt skönt! Men den där jävla boken, den har jag verkligen inte lust med.. Yes, nu är det så att jag går nu mera i BPHU07C, det är så skönt och veta att äntligen är det bytt! Men, ja men, det är så att jag är tvungen att vara kvar i målarklassen den här veckan ut, annars byter jag mitt i ett tema, inte roligt! ska fixa mig, hare bra! puss

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback