Kom och dansa till min sång

Idag var det alltså dags för körskolan. Var tvungen och sluta tidigare från praktiken och åka hem till min underbara plutt till pojkvän och byta om. Ner till körskolan, dags att köra! Hej och hå ute i trafiken.. Dum som man är säger man till min kära pappa exakt vilken tid jag skulle köra så han tyckte att alla på firman skulle ut och tuta på alla körskole bilar! haha.. Inget sånt hände, tur var väl det. Är redan nervös så det räcker när jag ska köra, iaf till en början men sen släpper det. Turen idag kändes ganska bra! Är så stolt över mig själv, yeah! Sen var det bara den där förbannade teorin ;o kan man bara inte få slippa den :p hatar och läsa, usch! Praktiken idag var rätt okej, inget och göra iofs. Fick vara med Larsa och Johnny idag, senare kom Jimmy. Oj, vilket kaos! Tur att man är van med det mesta, inget jobb här nej. Bara lek och snuskiga historier och vitsar.. Där har jag pappa att tacka, vande mig i rätt tid. Skulle åka till ett jobb som har vart stopp ett tag och spränga. Nejnej, det blev till att ha snöbolls krig och sen prick skytte på en vändzons skylt :p bra som jag är träffade jag på engång, sedär! tjejer är inte så dåliga ;) Jag ska bara på peka att jag är den enda tjejen på arbetsplatsen, haha.

Sen måste jag bara skriva att min pojkvän jonathan är helt underbar, ställer upp på mig mer egentligen än han kan eller vill. Du är mer värd en guld! <3

Kvällens sysselsättning var att vara med johanna och jenny. satt hos jonte ett tag sen ner mot stan. Kallt som attan, men vad gör man inte för att få umgås lite med mina underbara vänner man har. Så imorrn blir det taco kväll med bruttorna, ewelina ska också vara med då. Taco kvinnan, det är en tjej jag vet kan äta tacos 7 dagar i veckan och inte tröttna på det :p Kan hålla med att det är gott, men inte så gott ;).
Dagarna bara tickar neråt till den 7 april! Vilken fest det kommer bli, ojj hur full jag kommer vara  ;o :p det ska jag verkligen minnas den dagen, hoppas det iaf :D.
nej nu ropar tv:en. puss




Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback