Vart ligger landet där man böjjer bananerna?

Tisdag, nej det är till och med onsdag.. yes! Imorgon torsdag, ja det innebär köra på bilskolan, haha! En sak som jag är rädd för, det är att jag har ångrat mig lite med att köra upp & de så tidigt.. Jag var inställd på juni/juli, haha så får jag en tid redan i maj ;o.. Men så kan det gå ibland, det blir bara till att plugga mera ;)
Denna vecka är det praktik som gäller för mig, inte så roligt för den här skit snön kom ju ;o! Det är bara att bita ihop och fortsätta. Som pappa säger " är du så dum & byter från ett guld jobb så får du skylla dig själv :p" Visst det är så sant så, men man ska väl trivas med det man pluggar till?
Idag på jobbet, det är den roligaste & kallaste dagen på denna praktik, jag gjorde inte så mycket men jag va med rätt folk! Började dagen med handskotta olika ställen med min kära far & efter var han tvungen ut och ploga då fick jag åka till Jimmy & Larsa. Snöbollskrig, långa skratt & lastbilsturer! Ja det uppfyller ens dag faktiskt, men kallt! Dåligt med jobb, det resulterar att vi är 3 personer på ett jobb som 2 st kan vara på :) Min syssla; bära lite staket, hmm ja det va nog det... Jag fick min dag att gå iaf..

 bjuder på denna! :D

Förresten, kan ni se bilderna jag har lagt ut? Jag kan inte det :o
Ska kila, puss!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback