vi behåller bara skorna på

Man ska inte sitta själv och fundera på massor, det blir bara fel! Helgen som va fyllde en kompis 18, ja då blir det lite fest! Kvällen började hemma hos Jonathan <3, han är på metallica, det är bara jag & blomm. Började lite lätt där, timmarna gick och joel kom och hämtade oss. Hemma hos Niklas aka Jesus, är det folk i hela rummet & en av dom är blomms tjej ;o. Jag visste att hon va där och varken jag och blomm tänkte på det, han sa hej till henne och sen va det lungt. Men ah, när vi sätter oss, eller blomm sätter sig :p jag får stå , är det tacken det ;) räcker han ut sin hand och visar kom hit och sätt dig. VIsst tänkte jag, varför inte! Det skulle jag inte ha gjort säger jag bara..... Kvällen gick, allt var lungt folket blev bara fullare och fullare. Sen var det dags för födelsedags barnet och gå på krogen, alla fick gå. Jag och blomm ställer oss utanför och väntar på skjuts. Sen, oj! stackars blomm... Ingen märkte nått under kvällen, jag såg på honom att det va något men sa inget för att inte förstöra kvällen. När han går hem får jag ett sms med en ledsen gubbe på, fattar inget. Kvällen efter får jag ett likadant sms & igår (tisdags) fick jag veta att jag och blomm höll på :o eller blomm tafsade på min rumpa i lördags. Men kan någon säga mig hur kan man tafsa på ens rumpa när jag sitter på den? Det fattar inte jag... Dum som hon är säger hon att hon inte har sagt något, men hur lätt är det inte och få veta nått i den här hålan ;o?




Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hålan är som den är,& kommer alltid vara full med skitsnack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback