Är det här en mikrofon då eller? Jag har precis lärt mig rappa så jag ska försöka här då..

Brist på annat så slänger man ut en mobilbloggning såhär på morgonkvisten! Jag hatar verkligen att gå upp när det fortfarande är mörkt ute :/ känns som att gå upp mitt i natten. Vakna i panik några minuter innan bussen till station skulle gå, fort upp och springa till bussen och nu är man påväg till Jossan. Hoppas dagen går fort eller långsamt med lite att göra. Har så ont i händerna efter igår när vi målade tak. Får se idag då hur det kommer gå, kan knappt hålla i mobilen. Haha, måste sluta nu annars kommer jag glömma bort och gå av. Kan bli jobbigt när man är i uppsala. Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback