Favorit färg är röd, pengar på hög och när jag dricker öl då blir jag skön

Igår efter min mobilblogg så.. Ja, jag klev inte rikigt av där vart jag skulle. Jag plingade i tid, så han skulle se att jag plingade. Men icke, han åker förbi busshållsplatsen och sen vidare. Tillslut så stannade han för någon som skulle på, då tog jag chansen att hoppa av. Kul! I spö regn och svin kalla vädret. Igår gick jobbet som smort tills vi inte fick tag på herrn som hade alla verktyg så vi kunde bygga badrummet. Efter någon timme så ringde han upp då var det bara att åka tillbaka och fortsätta. Kvällen blev ganska sen.
Vaknade upp imorse i panik, sprang som en tok i mitt lilla hus och kollade efter kläder som jag visste att jag skulle ha någon stans i min fina röra, haha. Vi kom iväg lite sent, men det gjorde absolut inget för vi va på plats 10min efter tiden som va sagt. Hittade direkt till våran skolas monter, såg ut som den gjorde förra året också. Till nästa år (såklart, när jag har gått ut) ska dom ändra och ha sig med saker man ska ge bort och i montern. Tror jag kommer spricka snart av allt godis jag har ätit, karamell efter karamell bara ramlade in i min mun ;) så nu är jag tillbaka efter allt stök i sthlm på den där förbanande mässan. Men jag älskart! Ganska trött i öronen och i huvudet efter allt ljud. Det är bara att ta en alvedon så blir det bättre och förresten har jag absolut inga planer för ikväll. Någon som vet något?!


Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback