God Is A Girl

Nu var det måndag och jag är inte på min praktikplats. Fy, va det är tråkigt. Nu hatar jag verkligen att vara hemma. Vaknade ganska sent, så snart ska jag fixa mig och sen traska ner på stan i detta höstväder. Det är så att jag har sålt min mobil till min vän victoria. Så nu ska jag jaga efter ett billigt men bra comviq abonnemang plus en fin mobil. Fast jag har redan bestämt mig till vilken mobil jag ska teckna ett abonnemang. Mamma har rätt i en sak om mig, jag köper dyra mobiler och efter ett tag går dom sönder utan att jag tappar dom eller så. Mobiltelefoner verkar inte gilla mig.
Ïgår var jag med jonathan hela dagen, sov till och med hemma hos honom. Så just nu är jag hos honom. Vi begav oss hem till Sara och Alex, men som vanligt på söndagar åker Alex till småland så idag fick jag träffa Sara och Oliver. Det var inte igår kan man säga, det va några veckor sen..
Jag återkommer senare, måste kila!



































Denna mobil är det, fast jag ska ha röd. Jag är så kär!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - 17 och mamma i februari

snygg lur:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback