Hon har ett hjärta utan hem

Gick tungt för mig att försöka somna igår, det enda som kom fram var tankar på emma. Usch, så jag saknar henne. Förstår verkligen inte hur allt bara kunde gå så fel..

I fredags drack jag lite med johanna. Det skulle bli till mobergs, men orkarde inte stå i kön där så G blev våran slut destination. Efter stängning träffade jag på bill, så åkte med honom och lämnade johan hemma hos honom. Den kvällen träffade jag även på andra människor, orkar inte skriva upp dom.
I lördags åkte jag ålandsbåten med jonathan och c/o. Inte riktigt så roligt, när man har saker i huvudet som man verkligen vill ska inträffa men inte kommer. Så fick ta mig i kragen och vara lite glad iaf. Senare på kvällen träffade jag på min älskade emma, vi drog hem till jonathan med resten av packet. Jag böt om och fixde lite, så medans jag fixade mig drog killarna till donken och åt. Här hemma lämnade dom Charlie som låg helt utmattad på badrums golvet och spydde. Dock träffade han inte toan. Bill kom och hämtade mig och emma. Hoppade in där och korkade upp på engång.
Jonathan och grabbarna skulle till krogen, så jag och emma tackade nej till det. Men senare så skulle dom inte dit, krångel hit och dit. Så inget blev som planerat. Eller, JO! För mig och emma blev det de.
Igår vaknade jag jätte jätte tidigt och va hur hungrig som hellst, så donken fick det bli. Med trevligt sällskap. Åkte lite bil efteråt och bara pratade massa skit om allt och alla. Lite senare åkte vi och hjälpte emma och packa ihop alla hennes saker hemma hos anton :/, sen bar det av hem till henne. Tårarna bara flödade fram igår när jag skulle sova, det fanns inget stopp.
Idag mår jag som stryk, mår inge bra alls. Så ska kolla på film nu.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

:( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback