I Don´t Remember

Nu är det snart dags att bege sig till Viktoria, men först måste jag duscha och fixa mig. Det är en lätt match!
Presenten är köpt och klar, jag tror lilla Viktoria tror att hon vet vad det är för något, men icke det kan hon nog aldrig veta! Jag hade aldrig kunnat gissa på detta. Jag personligen älskar denna present.
Har till och med orkat lägga ner lite tid på detta så jag har en ny kjol som jag ska ha på mig ikväll. Skorna för den delen får nog bli mina vanliga sneakers eller vad man nu ska kalla dom..
Ska flörta lite med Jonathan så ska jag låna hans kamera med mig. Bilder är bra att ha ibland, roligt för den delen.
Nu måste jag kila.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback