Jag är faktiskt ett barn och barn ska ha roligt!

Hej bloggen! Här är jag igen med inget egentligen att komma med men det är nån dag sen jag skrev. Måste verkligen bli bättre på det.
Idag har jag mått piss, jag mår illa som faaa-an, trött och seg hela tiden. Hoppas bara det är höst depp eller något. Men jag har lekt med mina vänner, vi har verkligen blivit barn på nytt idag. Vi har faktiskt lekt kurra gömma. Fast med bil såklart! I helgen fyller en vän år, 18 faktiskt. Så henne ska det firas med god middag och dricka. Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, det ryktas om kurra gömma igen. Man måste verkligen få leka av sig någon gång ibland också.
Nästa vecka ska jag jobba, jag ska vara sååå slut i kroppen så det gör ont. Det var länge sen det var så efter ett jobb. Men usch va tiden går snabbt när man sitter vid den här dumburken, nu måste jag sova!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback