Jag undrar om...

Klockan är sent och här man, inte trött för fem jävla öre! Tror det beror på att det är mycket att tänka på just nu. Har hunnit med en vända till täby centrum idag iaf. Jag är så sjukt sugen på att handla såå mycket kläder, men pengarna sätter stopp för det.. Körkortet tar upp alla pengar, så kläderna får vänta! Nej fy vad jag bara pratar om pengar hit och dit.

Imorgon hoppas jag på att komma upp i rätt tid så jag kan hasa mig upp till skolan. Men med min vanliga otur så tror jag inte på det. Det är helt klart upp till bevis imorgon bitti. Får bita i det sura äpplet och kliva upp! Så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film eller bara sappa på tven.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback