Jag vet en sak som inte ni vet

FY! Nej sofie, du får absolut inte tänka så.. Det är verkligen inte så.. Nejnej och åter nej! Jag vet inte vad jag egentligen vill, men inte det som jag har en känsla av iaf. Eller, jag vet inte förns jag har fått det bekräftat. Så håll nu tummar och tår till det bästa. Det bästa?! Ja det vet jag inte ens själv vad det är.
Ingen praktik idag heller, det var skolan som gällde. Imorgon är det också det, men sen får det vara nog med skolan på 2 veckor då jag har praktik. Så nu sitter man här och inte har något att göra, får se vad man hittar på. Men nu måste jag kila, är för rastlös :]

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - 17 och mamma i februari

sv; haha ja visst är det:D älskar min feta mage asså! :)<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback