Jäkla fint

Huh, vilken dag. Började med att jag försov mig eller kanske inte nu när jag tänker efter Jossan smsade och skrev att vi börjar en timme senare. Juste! När jag väl kom till stationen för att ta bussen till Ledinge så kom jag inte med den bussen som var planerad för allt jävla folk ska åka till sthlm. Blir så förbannad! Där fick man vänta ett antal bussar, väl på bussen och jag skulle kliva av så var det vägarbete precis vid busshållsplatsen, lagom roligt.. Sen var dagen igång.
Började med att slipa lite av det spacklet som Jossan själv hade spaklat upp igår kväll sen spackla på lite mer. Hoppade in i bilen och for in till Norrtälje igen, vi skulle handla lite färg och fika till alla andra. När vi väl kom tillbaka så hade folket rast så då drog vi och åt. Man tackar inte nej till rast inte.. Tillbaka till arbetet så öppnade vi takfärgen och började måla. Usch vilken äcklig färg! Det ska jag säga att det tog verkligen emot att sätta på sig målarbyxorna, ville inte ha på mig dom. Målade en gång i vardera rum och sen var det dags med väggarna, satan vilken fin färg :] Så imorgon blir vi allt klara.
Dagen blev lång, men skön. Hoppas att imorgon blir den lugn!
På lördag då är det dags för mig att dra in till stockholm på mässa. Jag är elevambassadör så jag måste stå på mässor hit och dit. Inte för att det gör mig något det är ganska skönt att vara där. Snart eller senare ikväll kommer jag få mitt SIMS, WIHO! Laddar ner för fulla muggar så nu måste jag hinna kika vidare innan jag ska spela.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback