Javisst ja! Idag är det din dag... pappa!

Idag är det söndag, men inte en helt vanlig söndag. Det är fars dag! Jag tror verkligen inte att jag ska till min pappa. Men grattis grattis.

Igår Lördag, blev det mys middag med mamma. Det va så länge sen bara hon och jag satt och åt tillsammans. Mysmiddag bestog av TACOS, hur gott som hellst. Sliten som jag var igår gick det bra, lite trött bara. Efter det fixade jag mig och begav mig in till norrtälje igen. Där mupparna väntade på donken på mig. Sen var det bara att öppna en cider och fortsätta. Så idag mår man som man förtjänar.
Så det har väl inte hänt så mycket mera. Nu ska jag ta något att äta!

Peace!

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Juste vare nästa helg du ville ut på krogen? :) <3

Postat av: yojjo

klickade iväg kommentaren lite snabbt men tror du förstår att den va från mig ;) <3

Postat av: yojjo

ja de måste jag, de va ju så himla länge sedan vi va ute och gjorde staden osöker du och jag ;) haha <3

Postat av: Anonym

I will be there for you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback