Ketchup på korven och softar i parken, grilla i kväll vi har raidat scharken. Sommar igen, samma sak varje år. Inga regler, det är bara köra på.

Berömda fredagen är äntligen här och jag ska snart åka och jobba. Idag blir det en lugn dag, ska försöka få så lite som möjligt gjort på så lång tid som möjligt. Har egentligen ingen lust att klä på mig och sätta mig på en buss, men är så illa tvungen... Jag måste se det såhär, det är sista dagen och sen går vi tillbaka till skolan i 2 veckor. Sen är det praktik igen -.- extra pengar är aldrig fel!
Idag, ska jag inte göra ett skit. Kanske försöka mig på sims igen, det blir så lätt att man fastnar i spelet. Men jag bara älskar´T!
Måste kila..

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

helt lugn dag blev de ju inte ;P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback