Kunde man inte köra över folk?

Jag vet inte hur länge sen det va sen jag skrev här. Vet inte vad jag ska skriva, är helt tom på ideér här. Jag är så super trött för mina senaste dagar har varit lite sömn och mycket skola. Ganska ansträngande! I helgen har jag inga planer, det får tiden avgöra vad som ska hända och ske.
Skolan går super just nu! Är så super nöjd. Jag har fixat en ny praktikplats, så skönt! Så nu ska jag förhoppningsvis trivas. Menmen, nu har jag inte så mycket att skriva förutom att med små steg börjar det bli vinter. JUSTE! Jag har tagit upp mitt körande och pluggande med mitt körkort, det är inte långt kvar tills jag sitter själv i min lilla egna bil. Menmen, det får vi se när det händer!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback