Men knäsmärtor, ryggproblemen och sömnsvårigeheterna är kvar

Idag är det måndag och jag har varit ledig! WIHO, fy fasiken vilken bra start på veckan.. Det kan inte bli bättre. Idag då, har jag varit med min mamma och min lillebror i täby centrum och handlat lite. Jag hade bara tänkt att följa med som sällskap men jag kom hem med en as cool tröja! Jag fick vara min lillebrors smakråd.. Så han kom hem med ett par jeans och två tshirt. Efter jag kom hem ifrån täby så kom jag hem till jonathan och satte mig här och bara längtade efter att mitt sims skulle bli nerladdat. Men icke va det de, det är typ 30% kvar, buuhuu :/ och imorgon blir det praktik för hela slanten, lungt på den fronten lär det bli. Ikväll har jag spenderat kvällen med mina vänner. Inte för att vi har gjort så mycket men det är ändå trevligt att vara med dom. Så just nu sitter jag hos jontahan och ska åka hem till mig alldeles strax och hämta ett par skor och lite kläder.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback