Party In The U.S.A

Nu med mitt damm i halsen och håret sitter jag här och är trött som ett svin.. Fy vilken dag! Inte för att jag har gjort så mycket, men vilken lång och mörk dag.
Började dagen med att åka in med mamma, missade bussen?! Mötte upp Jossan, åkte lite ärenden och sen till jobbet. Vi städade eller kan man kalla det städning när det va 20 ton rått skit och flygfän och massa annat äckligt?! Jag skulle annars kalla det sanering.. Roligt hade vi iaf. Jag har nog aldrgi städat så noggrant som jag gjorde idag. Minipolisen Jossan kollade noga vad jag gjorde, haha. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, glassat hela dagen kan man nästan kalla det. Så imorgon blir det till att byta om till målarbyxorna, som jag trodde skulle få hänga hemma och samla på sig damm och ha sin historia, men inte det inte! Imorgon ska jag bli målare för en dag och det är jag som är bossen imorgon för det är jag som kan mest, haha..
Nu måste jag sticka och äta något. Jag dör annars.
Återkommer senare!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback