Säg en mening

Här är jag igen! Dagen har gått segt, det går ännu segare när jag tänker på allt du har gjort och sagt dom senaste dagarna. Inte bara emot mig, det finns fler du har gjort illa. Jag blir så ledsen, jag älskar dig. Det kan ingen ta ifrån mig, men hellst önskar jag att du också ska ta steget ifrån och börja tänka på om ditt liv just nu är det du vil leva. Förstår inte hur du orkar.
Du som kommenterade anonymt, ingen aning vem du är. Det skulle vara snällt av dig att skriva vem du är?!
Idag har jag luskat lite mer på abonnemang. Det är en djungel av alla olika prislistor hit och dit. Jag blir tokig. Tur att man har en sån snäll mamma som hjälper mig också med detta. Jag vill verkligen ha mobilen men verkligen inte råd med den att belata rätt i handen och jag vill ha ett abonnemang. Slutet av denna vecka ska jag ha bestämt mig och ha mobilen i handen. Ska bara rota fram alla saker till min gamla mobil och träffa victoria, sen så. Fick väl inte riktigt så mycket som jag ville ha för den, men vafan säljer den till en vän och jag är inte riktigt en sån som vill lura av folket pengar. Så jag nöjer mig, ska ju få en annan mobil som är snyggare :]
Haha, nu måste jag kila igen. Det blev en snabb visit här. Ska ut och leka kurra gömma igen.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lollan

älskar dig pippaaahn <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback