save tonight

Every morning, ja det heter en låt som jag verkligen älskar! Den får mig att tänka på något bra och vackert varje morgon. Idag är det lördag, det resulterar i att idag ska jag ner på en krog och äta middag med ett par tjejer och sen dricka. Hoppas det blir trevligare än igår?! För igår vill jag inte ens minnas något ifrån. Jag kom hem iaf efter mycket. Slockande på engång, försökte få tag på Jonathan. Han va steeen död trodde jag, så efter ett tag ringde min mobil så det va bara att vakna till och svara. Inget trevligt samtal men sånt får man ta ibland. Så nu är jag vaken och hungrig som ett as :/ Jag har suttit och funderat på det, jag ska nog inte vara lika snäll emot alla som jag är. Jag vinner ju inget på det?! Menmen.. Nu måste jag gå in och äta något, ska kolla iaf om det finns något.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback