Ska jag skratta eller gråta?

Det är en fråga som jag ställer till dig ditt stolpskott!? Hur faa-an kan du göra såhär.. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Nu har du sjunkit i mina ögon helt och hållet, jag vet inte om jag kan lita på ditt snack. Du säger till mig att växa upp, hallå?! Vad ska du då göra? Inte att tala om hon, hon är ju en annan del av människorna. Lämna henne och börja om. Bli den du va innan du träffade henne, tack!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - 17 och mamma i februari

nu blev jag nyfiken ;d

Postat av: Anonym

heej sofie.

hoppas du inte är arg på mig eller nått.

för jag skrev med jonathan ett tag när ni hade gjort slut. men nu snackar vi inte ens längre.

vill inte att du ska tro att jag ville förstöra nått mellan er. för de ville jag inte.

hoppas de är bra mellan er igen. pusskram <3

Postat av: Linnea är mitt namn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback