Ska vi träffas nu under ett träd i en regnskur och jag blir dyngsur och du är inte där

Så där ja, nu är jag mätt och segare än en seggångare. Är helt D Ö D.. Snart ska jag mysa ner mig i soffan med massa godis och en hyrfilm; Snuten i varuhuset. Regnet verkar aldrig ta slut, när fan kommer snön?! Vad jag har hört så ska det tydligen inte komma någon snö... SUCK! Eller, iaf någon snöskur men inte massor med snö, men kul då. Jag vill ju ha massor av snö :/
Idag har jag inte gjort så mycket, varken på jobbet eller efter jobbet. Fyfasiken vad skönt. Imorgon blir det ändring på det. Mamma försökte få med mig på ki-box imorgon, men nej tack. Jag kommer vara helt slut efter jobbet, hur ska jag då orka ett träningspass, hoho?
Hade planer på att bege mig mot det goda snasket.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback