Skriv en mening så oberörda människor förstår

Det blev inget bloggande igår, tyvärr. Det blir lätt så att man glömmer bort bloggen efter man har arbetat och är helt slut. Så idag, här och nu när jag sitter på bussen påväg till ledinge skickar jag iväg en mobilbloggning! Igår började dagen segt, satt i en lastbil fram och tillbaka till bålsta och efter det slutade jag! Så då åkte jag och Jossan till hennes hästar och tog en liten ridtur och sen somnade både hon och jag i soffan hemma hos henne. Lite senare på kvällen hämtade jonathan mig så drog vi är hem till honom. Han drog tyvärr och gymmade så det blev inge tid att vara med honom så jag drog ut och lekte med mina vänner. Tyvärr så hände inget ute, så jag drog tillbaka hem till honom. Hade verkligen hoppats på att mitt sims funkade att installera, men det va för krångligt för lilla jonathan. Det blev sängen ist och jag somnade. Så nu sitter jag här ännu en dag påväg till jobbet. Efter jobbet drar jag och jonathan till täby, jag ska försöka hitta lite kläder och sims. Kinamat ska vi också äta, det har nu blivit standard att äta där när man äntligen är i täby! Nu orkar jag inte skriva mer, återkommer efter täby! Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback