Slickar mig runt munnen då jag märker glass i muschen, usch! Inga problem glider upp som svennebanan

Klockan är 02.10 och jag fattar inte ens vad jag gör vaken nu?! Hallå, jag ska ju jobba imorgon?! Juste, jag börjar ju inte förns klockan 09.00. Oh yes! Så mig gör det inte ett piss att vara vaken nu.
Idag har jag slappat och inte lyft ett finger nästan på hela dagen. Varit en stund på stan med vännerna Emma & Johanna, handlade inget roligt precis. Inget som jag har användning för just för stunden eller så. Tog en repa till täby när jag ändå va igång, men dock genomblöt och kall :/ Kom in i staden igen efter en timme sisådär och träffade på några vänner och sen var det kört! Där vart men hela kvällen, önskar verkligen att jag har detta körkort snart! Så man kan åka hem eller vart man vill NÄR man vill. Men snart så! Stannade till i en av vännernas lada och skulle kolla vad dom höll på med, ja det slutade med att alla stannade och skrattade så man kissade på sig. Det var länge sen jag skrattade så mycket, kul var det! Filmer finns också, en ifrån ladan och sen ett bus vi gjorde efter. hihi.
Hela dagen efter vi kom hem efter en repa på stan har jag varit glad, det var inte så som jag trodde. Åh nej, jag hade fel. Eller man kanske ska skriva Åh ja, jag hade fel?! Det kan vara så att jag har fel också, det får tiden avvisa. Så, nu kan jag inte göra mer än att luta mig tillbaka och andas ut. Tänka i andra banor.

Lillebror, du vet att jag står här på din sida om det skulle vara något. Det vet du! Jag älskar dig♥

Måste titta till min farmville, tjiiiing!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback