So beautiful, every morning!

Tiden går verkligen segt på söndagar.. Gör verkligen inte saken bättre av att man är sliten och trött. Så här sitter jag med emma i bakgrunden och spelar musik, grabbarna grus åkte för ett tag sen för att kolla på hockey. Inget för oss, så här är vi. Snart hoppas jag på att dom inser att hockey va inte så roligt så vi åker hem och hittar på något med emma och sofie igen. För jag är GAAAALET hungrig! Dagen kanske inte började bra, donken till frukost så jag kanske ska slå till med en sallad. Men hellst hade jag sett fram emot hemlagad mat. Imorgon är det en ny vecka, men kanske inte nya tag. Dom står stilla! Oh, det är praktik och jag har bytt plats som är så skönt! Kommer inte ihåg om jag har skrivit det innan, men nu hoppas jag att jag ska trivas som fisken i vattnet.
Egentligen har jag inget att skriva om här, men jag får allt försöka att komma på något kul!

I veckan blir det tidiga mornar och sena kvällar skulle jag tro. Men vafan gör det?! Jag får mina praktiktimmar och min matersättning, det är iaf några extra slantar.
JUSTE! Om någon av er är sugen på en ny mobil?! Jag har en C905 svart. Ni får med allt som ingick, lite mycket repor och jag har fått ut den på försäkring. Det är bara att hojta till om nu är sugna!

Nu finns det verkligen inge mer att skriva, måste verkligen sitta och tänka på vad jag ska skriva och så tycker jag inte att det ska vara. Men jag kommer tillbaka senare om jag inser att det finns något att skriva om.

Förlåt, inte meningen att dra in dig i något och sen drog jag mig ur. Jag vet inte vad som fanns i mitt huvud just då! I´m so sorry, dude!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

</3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback