Surfa in på min bilddagbok, du och jag kan bli något stort

Söndag, söndag, söndag.. Jag gillar verkligen inte söndagar, men ändå så är den här söndagen bra för imorgon är jag ledig! Igår gjorde jag inte så mycket, chill dag eller man kankse ska skriva seg dag?! Som vanligt då, så hände det inget speciellt igår. Drack någon öl, men sen var det bra. Var galet trött, så min kväll igår blev tidig. Idag vaknade jag ganska tidigt, vaknade dock inte upp hemma i min egna säng som jag hade hoppats på :/ Idag fyller en vän 20, så han ska jag leka med ikväll när han kommer in till staden. Vill handla något till honom, vet bara inte vad. Han fyller trotts allt 20, hallå?! Som jag skrev tidigare i inlägget så är jag ledig imorgon, eller hela gymnasiet så imorgon ska jag, mamma och min lillebror till Täby och handla lite kläder. Innan det ska lillebror och mamma till ortopeden och kolla marcus gips hur det ligger och så. Han har nämligen brytit lillfingret eller rättare sagt dragit upp knogen nästan 1cm. Men här sitter man nu med myskläder och väntar in tiden så man kan äta middag. Jag är bra sugen på att öppna någon öl ikväll, men får allt ta och se!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback