Amarula tree

Igår hann jag knappt sitta vi denna dumburk. Menmen, igår då; jobbade jag eller jag menade praktiserade. Efter det drog jag hem med min mamma och åt middag med henne och sen snabb städade hemma. Sen var det dags för träning, Ki Box! Sen var det bara att dra sig hemåt till älsklingen för att kolla på teven och sen sova.

Idag, drog mig upp ur sängen runt 6 tiden imorse för att bege mig till praktiken. Duktig som jag är så cyklar jag dit, men fyfan vad kallt det är.
Fick sluta lite tidigare än vad vi annars gör på fredagar. Cyklade raka vägen hem till min babe och stoppade i mig något att äta och sen fastnade vi uppe i huset för att kolla på en film och här sitter man nu.. Har stora planer på att dra mig till duschen, men det får tiden avgöra hur jag ska göra. Nej men nu har jag inget mer och meddela er!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

jonte är ju lika hopplös med att ta bort/skaffa ny blogg som yojjo fan! ;d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback