Brewsters miljoner

Som sagt, det blir aldrig som man hade tänkt sig. Det blev inget drickande eller ut och träffa vännerna, jag blev hemma hos älsklingen hela kvällen, kollade på en riktigt bra film, Brewsters miljoner och åt massor med godis. Jag kände själv att min kropp behövde vila lite ifrån allt och alla, men imorgon då jävlar! Det ska bli så roligt att få komma ifrån lilla hålan Norrtälje en stund och få umgås med nära och kära.
Idag när vi inhandlade lite godis träffade jag på lilla söta Ewelina som även skulle inhandla lite gottis med sin mamma, såg nog allt att du stack och hämtade singoalla lakrits :] hihi!
Snart blir det väl sängen som gäller för jag är sjukt seg och det skulle vara skönt och gå och lägga sig i tid och för engångsskull och vakna i tid (som ewelina säger, nu blev det ganska myckte och i samma mening).
Som ni fattar, blir det inte så mycket uppdatering imorgon som sagt ska till Lidö och där har jag ingen som hellst lust att mobil blogga. Blogga får jag göra när jag kommer hem eller på söndag.
Nu ska jag pussa på älsklingen. Hejsvejs!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

haha, det var faktiskt vanliga singoalla, med hallon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback