Dansa med vapen

Det är lov för min del denne vecka men det händer ändå inget skit som man kan göra, känns inte så roligt. Igår var dagen rätt seg. Jag och emma vaknade runt 12 men vi reste oss ur sängen runt halv 2, åkt ein till norrtälje och där hände det väl inte så mycket heller hade nästan kunnat stanna hemma och drait täcket över huvudet. Kom hem rätt tidigt, runt 12 (natten) kollade lite på tven och sen somnade jag som en stock. Skulle upp runt 9 egentligen idag för jag skulle ha haft en körlektion, men med min vanliga otur ringde dom och bokade om tiden till på måndag. Då var det bara att somna om! Vaknade klockan 2, riktigt skönt! Funderar på att hoppa i badkaret och ta ett långt bad och bara glömma bort allt och alla ett tag.. Men nu, nu ska jag ta något att äta och sen kommer mamma hem.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback