Day & Night

Faaa-an så jobbigt att vakna såhär tidigt, jag kommer nästan somna om om en timme eller så.. Jag somnade tillslut inatt, sisådär klockan 5 och jag undrar vad jag gör vaken nu?! Menmen, prins caspian är på tven och här på datan dunkas det musik så det står härliga till! Snart blir det att gå in i stora huset och hoppa in i duschen! Idag när jag kommer in till norrtälje ska jag och emma handla hårfärg och färga mitt hår, egentligen skulle jag vilja ha den som jag alltid har men emma vägrar typ att färga den, hon vill att jag ska testa nån annan. Okej! då vill jag ha två färger :] Bilder på mitt hår kommer senare i veckan typ..
Nu ska jag kila vidare.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

åh, så nyfiken jag blir nu.. ;)

Postat av: jenny - 17 & mamma i februari

Jo än så länge får jag på mig jeans, men dom sitter tight, haha! Söt du är, saknar dig med ju såklart. Tråkigt att det blivit så här =( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback