Det jag vet är att jag inte vet något

Tyvärr så klarade jag inte uppkörningen, men det är bara att ta nya tag igen snart.
Där av att det inte har blivit så mycket bloggande är att jag inte känner vad jag vill med alltihopa! Jag och min pojkvän Jonathan har gjort slut. Ni som har läst innan så har det varit det innan, men vi bestämde att testa igen men tyvärr slutade det i samma spår. Men denna gång var det jag, jag vet faktiskt inte varför... Allt bara är upp och ner, mina känslor och min vilja åker berg och dalbana. Har inte så mycket mer och säga. Men jag skriver så fort jag orkar.

Peace!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

<3

säg till om du behöver prata, om vad som helst! finns här snuttan <3

Postat av: ewelina

säger som yojjo. fan va tråkigt gumman :( <3

Postat av: jenny - 17 år & Gravid ♥

finns här om du vill eller behöver prata!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback