Vi höres imorgon gott folk!

Oh yes, äntligen är det klart! Allvarligt talat så trodde jag skulle dö, aldrig varit så jobbigt. Men det är bara på´t igen bah! Snart blir det att hoppa in i duschen och sen upp och äta något lätt. Vill egentligen bara lägga mig ner under täcket och sova, är så grymt trött. Ont fick jag för den delen av detta, träningsverk i hela kroppen.
Känner att jag verkligen är på rätt spår av träningen nu. Allt bara flyter på som det ska.
Praktiken då, ja det är väl sådär. Inget att göra precis, mesta dels återfyllnad på allt dom har grävt upp. Ni som inte vet, så går jag Byggprogrammet med inriktining anläggare. När det kommer sånna jobb blir man sittandes eller lutandes mot en spade och glo. Menmen, haja läget och försöka hitta på något att göra annars så går tiden så långsamt. Som räddning av det tråkiga med jobbet så har jag verkligen inga planer på att jobba som anläggare en längre tid i livet. Här ska utforska världen! Nu tjatar jag ganska mycket om min träning och min utbildning så nu tänkte jag dra mig mot duschen, äta och sen kolla film. Vi höres imorgon gott folk!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback